دستگاه استاندارد رولینگ ( رزوه ) میلگرد

rezoh001

 

دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) دستگاهی است که بدون براده برداری روی مفتول عملیات رزوه زنی را انجام می دهد . در دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) طبق استاندارد دنده قرقره مناسب با آن جهت رزوه زنی بسته می شود. دستگاه رولینگ قابلیت رزوه زنی از سایز 6 میلیمتر تا 100 میلیمتر با تناژ مختلف را دارد. علاوه بر این دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) را می توان برای گرید های گوناگون مصرفی استفاده نمود. عملیات رزوه زنی ممکن است در صورت تنظیمات اشتباه باعث دو خط شدن پیچ گردد. لذا توصیه می گردد بعد از عمل رزوه زنی توسط دستگاه رولینگ با پیج استاندارد و یا مهره مصرفی مورد تست واقع گردد. 

دهد. 

همانطور که گفتیم دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) به دستگاهی گفته می شود که بدون براده برداری روی مفتول عملیات رزوه زنی را انجام دهد . دنده قرقره هم در دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) طبق استاندارد  مناسب با آن جهت رزوه زنی بسته خواهد شد. و علاوه بر این گفته شد  قابلیت رزوه زنی دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) معمولا از سایز 6 میلیمتر تا 100 میلیمتر با تناژ مختلف می باشد. از همه مهمتر اینکه دستگاه رولینگ  برای گرید های گوناگون قابل استفاده می باشد. هنگام رزوه زنی اگر تنظیمات را اشتباه انجام دهیم دردسر خواهد شد و گاهی منجر به دو خط شدن پیچ  می شود. به همین دلیل توصیه می شود بعد از عمل رزوه زنی توسط دستگاه رولینگ با پیج استاندارد و یا مهره مصرفی حتما تست شود.

اين مسئله نيز حائز اهميت است كه پس از تراش قطعات، بوسیله دستگاه رولينگ رزوه مورد نظر بر روی میلگرد صورت ميگيرد كه فرآیند تولید شده  قطعه ای با کیفیت و ارزش افزوده اقتصادی می باشد.

دستگاه استاندارد رزوه زنی با بهره گیری از فناوری روز دنیا توانایی رزوه کردن قطرهای مختلف میلگرد و بولت با بالاترین کیفیت را دارا می باشد . دستگاه استاندارد رولینگ (رزوه) به صورت پرتابل بوده و قابلیت اجرای عملیات رزوه کاری در محل کارگاه های عمرانی را به راحتی فراهم می نماید . این دستگاه با دارا بودن قابلیت رولینگ از سایز 16 الی 40 میلیمتر و با طول حداکثر 20 سانتیمتر و قدرت موتور 5.5 و 7.5 کیلووات یکی از بهترین پیشنهادها جهت رزوه میلگرد می باشد .


درباره ما

تکنیک تراش تولید تخصصی انواع کوپلر (وصله مکانیکی میلگرد) با بالاترین کیفیت در انواع  کوپلر استاندارد، کوپلر بغل پیچ، کوپلر تبدیل ، کوپلر میانی و ... 

خدمات رزوه میلگرد در سایزهای مختلف در محل پروژه یا کارخانه
فروش انواع دستگاه رزوه زن میلگرد و آچار کوپلر

تماس با ما

دفتر مرکزی:  تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران 2، بلوک 33، پلاک107 

کارخانه: بزرگراه ازادگان ، خ عرفان ، شهرک صعتی بدر ، خیابان دهم ، پلاک 58 ، گروه صنعتی تکنیک تراش

تلفن : 66135404 -- 66314550

موبایل : 09122777455

دانلود کاتالوگ

Image