قیمت خرید کوپلر استاندارد آپست

کوپلر-استاندارد-آپست

 

قیمت کوپلر یا وصله مکانیکی

راجب قیمت وصله مکانیکی باید گفت با توجه به اینکه هر روز شاهد نوسان و متغیر بودن تمامی قیمت ها در بازار هستیم، نمیتوان یک قیمت ثابت برای آن تعیین کرد. تنها چیزی که در این مورد وجود دارد این است که شما با توجه به اندازه و سایز و البته نوعی که انتخاب مینمایید، قیمت آن نیز تغییر میکند. شما میتوانید با در نظر گرفتن سقف قیمت به دنبال وصله مکانیکی مناسب کار خود گشته و اقدام به خرید کنید.

حرف آخر

در آخر باید بگوییم که استفاده کردن از وصله های مکانیکی آسان بوده و شاید هر کدام از آن ها چند دقیقه بیشتر طول نکشد تا به سازه متصل شود. اما همین ابزاری که به سرعت به سازه متصل میشود، این اطمینان خاطر را به وجود می آورد که ساختمان بر پایه های محکمی استوار شده است.

همچنین از طرفی دیگر به کار گیری این وصله های مکانیکی باعث میشود تا استفاده از میلگرد ها به حداقل برسد. این در حالی است که اگر از اورلپ استفاده کنید، ازدحام میلگردها به دو برابر میرسد.  همچنین این وصله های مکانیکی با کم کردن تعداد ستون باعث میشود تا در هزینه های مصرفی هم نیز صرفه جویی شود. کوپلر باعث ایجاد یک انسجامی در سازه میشود که اطمینان خاطر را برای هر فردی به ارمغان می آورد. بنابراین میتوان گفت که به نکته ای که در آیین نامه برای استفاده از وصله مکانیکی ذکر شده است حتما توجه شود.

در روش آپست (upset) میلگرد پس از برش توسط اره های دیسکی مطابق سفارش مصرف کننده ابتدا توسط دستگاه مربوطه تحت فشار هیدرولیک قرار گرفته و ناحیه رزوه کاری اورسایز (Oversize) میگردد که اصطلاحا آن را آپست می نا میم.

جهت اطلاع از قیمت کوپلر استاندارد آپست با متخصصین تکنیک تراش تماس بگیرید

0912-2777455

021-66135404


درباره ما

تکنیک تراش تولید تخصصی انواع کوپلر (وصله مکانیکی میلگرد) با بالاترین کیفیت در انواع  کوپلر استاندارد، کوپلر بغل پیچ، کوپلر تبدیل ، کوپلر میانی و ... 

خدمات رزوه میلگرد در سایزهای مختلف در محل پروژه یا کارخانه
فروش انواع دستگاه رزوه زن میلگرد و آچار کوپلر

تماس با ما

دفتر مرکزی:  تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران 2، بلوک 33، پلاک107 

کارخانه: بزرگراه ازادگان ، خ عرفان ، شهرک صعتی بدر ، خیابان دهم ، پلاک 58 ، گروه صنعتی تکنیک تراش

تلفن : 66135404 -- 66314550

موبایل : 09122777455

دانلود کاتالوگ

Image